❤ Zaloguj się  KontaktBlogFAQJPK   Druczek®Druczek® PROWarsztatPodatkiWszystkie programyPobierzZamów

FAQ czyli Częste Pytania

Częste pytania:

Aktywacje
Automatyczne przeliczanie cen
Co musi być na fakturze
Co nie musi być na fakturze
Dropbox
Drukarki etykiet
Drukarki fiskalne
Drukowanie duplikatu faktury
Edycja treści maila z fakturą
Faktury dla jednostek samorządu terytorialnego
Faktury zakupowe
Inny płatnik na fakturze
Jak odtworzyć instalację programu
Jak odtworzyć przypadkowo usuniętą fakturę
Jak rozliczać płatności do faktury
Jak ustawić drukowanie numeru konta sprzedawcy
Jak wystawić fakturę korygującą
Jak znaleźć firmę po nazwie lub NIP
Konto pocztowe gmail
Kopie zapasowe
Korekta do paragonu lub dowodu dostawy
Kursy walut
Lokalizacja danych
Monitorowanie pracy programu
Nietypowe stawki VAT
Numerowanie dokumentów
Ochrona danych osobowych
Personalizacja okna Nowa faktura
Pobieranie kursów walut
Podatek liniowy i inne parametry podatkowe
Program Files i Moje Dokumenty
Przechowywanie danych dla celów kontroli podatkowej
Realizacja faktury pro-forma
Skalowanie wydruku
Split payment
Stany magazynowe na dowolny dzień
Uruchamianie konkretnej tożsamości
Ustawienia regionalne
Wprowadzanie licencji
Wydajność sieci
Wygasanie licencji
Wysyłanie SMS
Wyszukiwanie danych
Wznowienie licencji
Wzorce wydruków
Zmiana danych użytkownika

Aktywacje

Czy aktywacja jest konieczna? Jak są liczone aktywacje? Co się dzieje, gdy przenoszę instalację?

Aktywacja następuje automatycznie w momencie weryfikacji licencji przez program. Odbywa się to przy uruchamianiu programu, nie musisz nic robić.

Zależnie od rodzaju licencji, częstotliwość weryfikacji licencji jest różna. Generalnie odbywa się to nie częściej niż raz przy uruchamianiu programu i nie rzadziej, niż raz w miesiącu.

Status aktywacji zapisywany jest w lokalnym Rejestrze Windows, czyli program jest aktywowany dla konkretnego użytkownika konkretnego komputera. Jeśli zainstalujesz program na kilku komputerach, każda z instalacji aktywuje się samodzielnie.

Rozumiemy, że może zajść konieczność przeniesienia instalacji na inny komputer, w związku z tym nie ma problemu, jeśli przez jakiś czas widoczna jest nieco większa ilość aktywacji, niż pozwala na to licencja.

Oczekujemy jednak, że poprzednie aktywacje wygasną i pozostanie tylko tyle aktywnych aktywacji, na ile wykupiono licencję. W przeciwnym wypadku program zgłosi błąd weryfikacji licencji i odmówi pracy.

Możesz sprawdzić status swojej licencji on-line:
HTTPS://LICENCJE.JZK.PL

Jeśli licencja została zablokowana w wyniku nadużycia albo program zgłasza inny błąd, skontaktuj się z JZK i poproś o ustalenie statusu licencji.

W przypadku, jeśli licencja nie została opłacona, została unieważniona albo została anulowana z jakiegoś powodu, jej aktywowanie nie będzie możliwe. Trzeba ją usunąć z programu:
POMOC - MOJE LICENCJE - USUŃ ZAZNACZONĄ LICENCJĘ

licencja aktywacja


© Studio JZK sp. z o.o. 2012-2018 · Wszelkie prawa zastrzeżone.
© Studio JZK programy komputerowe, 1992-2018 · Wszelkie prawa zastrzeżone.

 Programy   JPK 2018   ZUS 2018 
 Druczek   Druczek PRO   Podatki 
 Branżowe:   Kancelaria   Mecenas   Szkoła   Warsztat   Serwis   Majster   Hotel   Lokator   Rolnik   Gabinet 
 Wszystko o JPK   Split payment   e-Deklaracje   zmiany 2018 
 Pliki do pobrania   Archiwum   Pomoc techniczna   Blog   Twoja licencja   Subskrypcja 
 Regon Online   Kody pocztowe   Kursy walut   Nasi klienci 
 Pomoc techniczna   Abonament serwisowy   Kopia EJ JPK   Kopia EJ Plus 
 O firmie   Regulamin   Cennik   Warunki licencji   Napisz do nas!   Kontakt