Edycja użytkownika
Jak zmienić dane bieżącego użytkownika? Jak ustawić dane, które pojawią się na fakturach i innych dokumentach?
Użytkownik to wystawca wszystkich dokumentów w programie. W programie jest zawsze przynajmniej jeden użytkownik. Pierwszy użytkownik jest tworzy automagicznie na bazie Twojego numeru NIP.Przejdź do modułu Użytkownicy. Zlokalizuj użytkownika na ekranie:
Naciśnij przycisk Zmień, aby przejść do edycji użytkownika.
Pokaże się okienko z danymi użytkownika:
Na pierwszej zakładce znajdziesz podstawowe dane. Te dane są wystarczające do wystawiania dokumentów. Na kolejnych zakładkach możesz wprowadzić więcej danych.
Może się przydać więcej danych firmowych. Wpisz je na zakładce Więcej danych:
Może się okazać, że masz inny adres wysyłki. Wpisz go na zakładce Adresy:
Na kolejnych zakładkach możesz wpisać numery rachunków bankowych. Te numery pojawią się na fakturach, aby klienci mogli zapłacić przelewem.
Jest masa danych. Nie musisz wprowadzać wszystkich. W miarę potrzeby uzupełnisz dane później.
Naciśnij Gotowe, aby wrócić do głównej zakładki. Dane z bieżącej zakładki zostaną zapisane.
Naciśnij Gotowe jeszcze raz, aby zakończyć edycję.
Możesz mieć więcej użytkowników. Ustaw jednego jako domyślnego. » zobacz jak

» zobacz więcej