Baza WiedzyPraca z bazą danychPRZENOSZENIE → Przenoszenie danych ze starszej wersji

Przenoszenie danych ze starszej wersji

Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365?

Jeśli korzystałeś dotąd ze standardowej instalacji Pakiet JZK Classic (np. wersji X10) z prawidłowo utworzoną tożsamością, Twoje dane zostaną odczytane automatycznie. » zobacz jak

Jeśli nie miałeś utworzenej prawidłowej tożsamośc, możesz przenieść pliki danych ręcznie.

➜Przeniesienie danych jest możliwe, jeśli korzystałeś z Pakietu JZK wykorzystującego format X1 (mniej więcej od roku 2011).

Wykonaj po kolei następujące czynności:

1. Odszukaj folder, w którym są pliki o nazwach FakturyX3.jzk oraz Kontrahenci.jzk. Wykonaj kopię ZIP tylko plików *.jzk z tego folderu. » zobacz jak

➜Jest bardzo ważne, aby utworzyć archiwum ZIP tylko plików *.jzk. Nie kopiuj żadnych innych plików.

2. W aplikacji Pakietu JZK 365 utwórz nową, pustą tożsamość (» zobacz jak). Skonfiguruj ją tak, jak chcesz. Upewnij się, że działa. Zamknij program.

3. Otwórz folder tej tożsamości. Nie usuwaj żadnych plików.

4. Wypakuj do tego folderu kopię ZIP utworzoną w punkcie 1. Upewnij się, że pojawiły się pliki FakturyX3.jzk, Kontrahenci.jzk i pozostałe.

5. Uruchom aplikację. Twoje dane będą normalnie dostępne.

➜Twoje ustawienia nie zostały przeniesione. Sprawdź opcje programu, w tym ustawienia numeracji dokumentów. Przejrzyj kolejne pozycje menu Opcje.

Twoja baza SQL jest teraz pusta. Aby zapewnić bezproblemową pracę w przyszłości, zsynchronizuj dane X1 z baza SQL. » zobacz jak


Jak przenieść instalację programu

Jak przenieść instalację programu Czy można przenieść program w inne miejsce? Co zrobić, jeśli zmieniam komputer? » zobacz

Przenoszenie danych z wersji Classic do 365

Przenoszenie danych z wersji Classic do 365 Jak przenieść dane z wersji Classic (X10 lub starszej) do Pakietu JZK 365? Czy moje dane zostaną odczytane automatycznie? Czemu nie widzę moich danych? » zobacz

Jesteśmy po to, aby pomóc

Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
885 041 365
885 042 365
885 043 365
w dni robocze od 8 do 18
Przenoszenie danych ze starszej wersji: Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365? - Baza Wiedzy
Jeśli korzystałeś dotąd ze standardowej instalacji Pakiet JZK Classic (np. wersji X10) z prawidłowo utworzoną tożsamością, Twoje dane zostaną odczytane automatycznie. » zobacz jak Dowiedz się więcej!