Reklamacja

Jak przyjąć zgłoszenie reklamacyjne? Jak wprowadzić reklamację od klienta?

Zdarza się, że klient zgłasza reklamację do towaru, który kupił wcześniej. Możliwe jest także przyjęcie reklamacji do usługi.W systemie Firma 365 można przygotować profesjonalne zgłoszenie reklamacyjne.

➜Zgłoszenie można przygotować od zera, wpisując dane ręcznie. Najwygodniej jednak wystawić zgłoszenie do wcześniej wystawionej faktury sprzedaży. Takie zgłoszenie będzie powiązane z fakturą.

Uruchom moduł Reklamacje. Wybierz opcję Zgłoszenie do faktury. Wybierz fakturę, do której jest zgłaszana reklamacja, a następnie pozycję tej faktury.

Wyświetli się okienko reklamacji. Dane z faktury zostaną wstawione automatycznie:

➜Numer reklamacji pozostaw pusty. Po zaakceptowaniu reklamacji zostanie nadany automatycznie nowy numer.

Przejdź na zakładkę Reklamacja. Uzupełnij potrzebne dane, na przykład tak:

Przejdź na zakładkę Wizualizacja. Sprawdź, czy wszystko jest OK:

Jeśli wszystko jest w porządku, wróć na pierwszą zakładkę i naciśnij przycisk Gotowe. Reklamacja zostanie zapisana.

Przyjęta reklamacja wymaga załatwienia. » zobacz jak


Te funkcje zawarte są w pakiecie Reklamacje. Możesz mieć pakiet Reklamacje z rabatem -20%.
» zobacz więcej

Załatwienie reklamacji

Załatwienie reklamacji Jak przyjąć zgłoszenie reklamacyjne? Jak wprowadzić reklamację od klienta? » zobacz

Jesteśmy po to, aby pomóc

Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
885 041 365
885 042 365
885 043 365
w dni robocze od 8 do 18
Reklamacja: Jak przyjąć zgłoszenie reklamacyjne? Jak wprowadzić reklamację od klienta? - Baza Wiedzy
Zdarza się, że klient zgłasza reklamację do towaru, który kupił wcześniej. Możliwe jest także przyjęcie reklamacji do usługi.W systemie Firma 365 można przygotować profesjonalne zgłoszenie reklamacyjne. Dowiedz się więcej!