Czy mogę przesłać uwagi do programu albo życzenie zmian?
Informacja zwrotna od użytkowników jest dla nas bardzo ważna. Możesz przesłać zgłoszenie bezpośrednio z programu.
zobacz, jak wysłać zgłoszenie z programu
Jak dołączyć potrzebne informacje techniczne?
Podczas przesyłania zgłoszenia bezpośrednio z programu, informacje techniczne zostaną dołączone automatycznie.
Kiedy otrzymam odpowiedź?
Zgłoszenia przetwarzane są na bieżąco. Odpowiedź otrzymasz w ciągu kilku dni telefonicznie na podany w zgłoszeniu numer telefonu albo adres e-mail.
Czy pomoc w takiej formie jest płatna?
Pomoc dla posiadaczy aktualnej licencji na program jest teraz bezpłatna.
Co zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania?
Jeśli masz dodatkowe pytania do otrzymanej odpowiedzi, skorzystaj z pomocy telefonicznej.
zobacz aktualne numery telefonu
Co zrobić, jeśli problem nie może być rozwiązany?
Jeśli problem nie może być rozwiązany, dostępna jest opcja odstąpienia od umowy. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
sprawdź dostępne opcje kontaktu